poniedziałek, 21 kwietnia 2014

KONIEC PRZERWY TECHNICZNEJ

Jak już pewnie zauważyliście, nasz blog wygląda "nieco" inaczej. Przez kilka najbliższych dni szukajcie jeszcze błędów, może jakieś przeoczyłam. Poza czysto estetyczną sekcją, powstało lekkie zamieszanie w podstronach, dlatego wszystko teraz wyjaśniam:

Kronika - jest to główna strona bloga, bez zmian zresztą
Kazekiri - zawartość stara, nowa nazwa. Kryje się pod nią to, co kiedyś było w "O mnie"
Plejada postaci - coś zupełnie nowego. Opisy postaci ważnych, niewystępujących epizodycznie. Pomimo że uznałam stronę za skończoną w jakiś 90%, to oczywiście w każdym momencie może się tam pojawić ktoś nowy lub uzupełnienie opisu istniejącej już postaci.
Wzdłuż i wszerz krain - czyli mapki geograficzne. Przyznaję bez bicia, że grafiki do nich pochodzą z gry RPG Aion ( w większości strona Asmodian) i tylko nazwy własne poustawiałam.
Notatnik demonów - kto czytał,  ten już lekkie pojęcie o Notatniku ma. Jest to oryginalnie książka, którą napisał Kazekiri podczas podróży po Illes, a u nas bestiariusz. Strona ciągle wymaga dość dużo czasu, zrobiłam spis demonów pewny na jakieś 85%, ale opisy powstały na razie tylko do niektórych z nich. Proszę o cierpliwość i wyrozumiałość, nawet Kaze musiał się trochę nachodzić, żeby to napisać.
Autor(zy) - czyli opis mnie. Liczba mnoga w nawiasie coś wam sugeruje? Ach, jeszcze dziś to wyjaśnię w kolejnej notce.
Szablony i strona techniczna - coś podobnego jak dawne podstrony "Szablon" oraz "muzyka" połączone. Przy okazji wrzuciłam grafiki z dawnych szablonów.
Po sznurku, po lince... - podobnie jak z "Kazekiri'm", nowa nazwa starej rzeczy, czyli wszelkie linki. Dorzuciłam dwa, czy trzy, nieaktualne wyrzuciłam.
Ona na świat - czyli reklamy. Nie dzieje się nic nowego póki co.

I to by chyba było tyle. Sprawdzałam jeszcze ortografię całej serii, dziś muszę dokończyć dwa najnowsze rozdziały i możemy je uznać za zakończone zupełnie. Mam nadzieję, że wam się podobają moje innowacje, na wszelkie wnioski, opinie, znalezione błędy, efekty nudy przez święta, czekam w komentarzach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz